jueves, 13 de diciembre de 2012

CROSSOVER



Un "crossover" és com es denomina en llenguatge televisiu quan el personatge d'una sèrie apareix en una altra. Doncs be avui hem tingut un "crossover" entre Can Rareta i La Arquiteca.


Sílvia, de La Arquiteca, ha vingut avui a Can Rareta a fer un taller d'adorns nadalencs amb els nens. Amiga i mare d'una antiga alumna ens ha fet aquest regal de Nadal, que incloïa una precioses boles de paper fetes per ella mateixa -paper inclòs!-, unes aquarel·les, pinzells i purpurina. 

Després del "paseíto", Sílvia ja havia preparat una taula en el jardí amb els materials necessaris i com flautista de Hammelin els nens s'han posat al seu voltant preguntant: "Què fas?"

La Arquiteca els ha explicat el que anaven a fer i després de penjar-se els davantals s'han posat a la feina. Hi havia un gran silenci, el que es crea quan els nens estan concentrats i entusiasmats fent alguna cosa amb les seves mans.

Sempre em meravella la capacitat de La Arquiteca perquè els nens creïn lliurement i en harmonia. Els dóna unes poques indicacions, les justes, i simplement es queda a prop per si a algun li sorgeix una necessitat. És fantàstica!

Al cap d'un ratet, unes precioses boles de nadal penjaven del garrover de l'entrada. 



Un "crossover" es como se denomina en lenguaje televisivo cuando el personaje de una serie aparece en otra. Pues bien hoy hemos tenido un "crossover" entre Can Rareta y La Arquiteca.

Sílvia, de La Arquiteca, ha venido hoy a Can Rareta a hacer un taller de adornos navideños con los niños. Amiga y madre de una antigua alumna nos ha hecho este regalo de Navidad, que incluía una preciosas  bolas de papel hechas por ella misma -¡papel incluido!-, unas acuarelas, pinceles y purpurina. 

Después del paseíto, Sílvia ya había  preparado una mesa en el jardín con los materiales necesarios y cual flautista de Hammelin los niños se han puesto a su alrededor preguntando: "¿Qué haces?"

La Arquiteca les ha explicado lo que iban a hacer y después de colgarse los delantales se han puesto manos a la obra. Había un gran silencio, el que se crea cuando los niños están concentrados y entusiasmados haciendo algo con sus manos.

Siempre me maravilla la capacidad de La Arquiteca para que los niños creen libremente y en armonía. Les da unas pocas indicaciones, las justas, y simplemente se queda cerca por si a alguno le surge una necesidad. ¡Es fantástica!

Al cabo de un ratito, unas preciosas bolas de navidad colgaban del algarrobo de la entrada.














1 comentario: